Aquest cap de setmana, David Copperfield ha anunciat que farà desaparèixer la lluna, el pròxim febrer 2024!
Es tracta d’una nova gran il·lusió del més gran il·lusionista del món, amb col·laboració amb “Save the Children”. Segons veiem al web de l’ONG, ell ha declarat:
“Si una persona pot fer desaparèixer la lluna del cel, imagineu com junts podem fer desaparèixer la pobresa , la fam i el perill per als nens de la Terra. I sé que Save the Children treballa increïblement per intentar fer-ho una realitat”.
És interessant comprovar que li dona un sentit, un concepte a l’efecte màgic. Que no és un caprici, que no ho farà perquè sí, que ho fa per una bona causa, que hi ha tot un propòsit en la idea…
Recordo perfectament que durant molts anys, a les entrevistes que realitzava David Copperfield als mitjans, quan li preguntaven quin efecte màgic no havia aconseguit encara i volia fer, ell deia que fer desaparèixer la lluna!
Crec que la il·lusió de la lluna serà espectacular… Almenys així ho desitjo… Estic segur que ho serà, ja que tot el que realitza David Copperfield són joies de l’art màgic, tot està molt pensat. De moment l’espectació és màxima… De moment la campanya de màrqueting ha funcionat…
L’han entrevistat al programa “Today” de la NBC, on destaca que ha estat 30 anys dissenyant la desaparició de la lluna! Em fascina, positivament, com els mitjans dels Estats Units juguen el seu joc…
Fa uns mesos al “Sunday Morning” de la CBS, va oferir una entrevista des del seu museu privat. Hi veiem documents molt interessants, imatges inèdites dels seus espectacles actuals, dibuixos de les seves il·lusions i fins i tot una maqueta d’una gran il·lusió inèdita que sembla impressionant!
També revela que, per divertir-se, fa vídeos fake a les xarxes explicant suposadament com funcionen els seus efectes màgics!
Crec que la il·lusió de la lluna serà espectacular… Almenys així ho desitjo… Estic segur que ho serà, ja que tot el que realitza David Copperfield són joies de l’art màgic, tot està molt pensat. De moment l’espectació és màxima… De moment la campanya de màrqueting ha funcionat… Ho seguirem des del “Diari d’un Mag”…
És interessant comprovar que li dona un sentit, un concepte a l’efecte màgic. Que no és un caprici, que no ho farà perquè sí, que ho fa per una bona causa, que hi ha tot un propòsit en la idea…
Recordo l’efecte de la bandera, que va concebre pel “National Museum of American History” fa 4 anys. És una joia i mostra una gran lliçó pels mags pel que fa a com manipular aquesta capsa, la presentació de l’efecte màgic i el seu ús per explicar una història… Creativitat en estat pur…